^Вверх
  
  
  
Get Adobe Flash player

Інтерактивна гра: «Використання ефективних колективних форм методичної роботи як засіб оптимізації роботи з педагогічним колективом».

Інтерактивна гра:
«Використання ефективних колективних форм методичної роботи як засіб оптимізації роботи з педагогічним колективом».

Мета: постійно оновлювати, переоцінювати та вдосконалювати свою педагогічну діяльність, апробація та використання сучасних освітніх технологій, підвищення рівня обізнаності педагогів щодо використання новітніх різноманітних форм роботи з педколективом. Формувати практичні навички роботи, прагнення до саморозвитку. Допомогти учасникам усвідомити власні професійні можливості та професійну цінність.
Хід заходу.
Учасники з кошика беруть по кольоровій цукерці, кольору, який сподобався і кладуть у вазочку на столі відповідного кольору, таким чином діляться на підгрупи.
Ведучий. Шановні колеги, зі зростанням темпу сучасного життя відповідно зростають і вимоги до удосконалення форм роботи з педколективом у сучасному навчальному закладі. Традиційні форми роботи, які передбачають односторонню передачу інформації у сучасному суспільстві вже не є достатньо ефективними. Тому пропоную вам інтерактивну гру «Використання ефективних колективних форм методичної роботи як засіб оптимізації роботи з педагогічним колективом».
1 вправа. «Педагогічна симфонія».
Учасникам роздають музичні інструменти і пропонують зіграти на них хто як хоче. Далі керівник пропонує виконати відповідну мелодію під його керівництвом.
Ведучий розповідає притчу: «Якось увечері зібралися разом музичні інструменти і засперечалися між собою: хто краще грає. Кожен інструмент почав грати свою мелодію. Утім зазвучала не музика, а жахливі звуки. Раптом з'явився чоловік і помахом руки зупинив ці звуки, сказавши: «Друзі, мелодія – це одне ціле. Прислухайтеся одне до одного, і ви побачите, що вийде». Людина знову змахнула рукою, і знову зазвучала мелодія. Інструменти грали, із захопленням стежачи за чарівними помахами людини. А мелодія все звучала і звучала, об'єднуючи виконавців і слухачів в одне ціле».
Висновок: як важливо, щоб оркестром хтось диригував, а досягнення гармонії можливе лише тоді, коли ми всі об'єднані спільною метою. Мистецтва виховувати, вміння з'єднати протилежне так, щоб вийшла «педагогічна симфонія», треба вчитися. А на вашу думку, який повинен бути сучасний керівник, які сучасні форми і методи роботи з колективом повинен використовувати, щоб у вашому колективі звучала «Педагогічна симфонія».
Команди записують свої бачення і прикріплюють на дошці, коментуючи записи.
2.Теоретична вправа «Понятійна стрічка».
Ведучий. Зараз давайте спробуємо з'ясувати такі понятійні категорії, як: «компетенція», «компетентність», «світогляд», «ціннісне ставлення до світу, до людей, до себе». Потрібно записати розуміння цих понять у відповідні частини стрічки-пазлу. Після чого потрібно викласти «Понятійну стрічку», встановивши зв'язок між цими поняттями.

3. Вправа «Відкритий мікрофон».
Ведучий передає по черзі мікрофон і просить визначити основні форми роботи з педколективом.
4. Вправа «Інтерактивна карусель».
Ведучий. Основні методи інтерактивних форм роботи з педколективом можна пригадати «Кружляючи на «Інтерактивній каруселі». Кожна група учасників має сформувати на картках методи інтерактивного навчання педагогів за схемою: «Напиши і передай по колу».
Інтерактивні методи навчання: тренінг, круглий стіл, ігрове навчання (рольові ігри, навчально-ділові ігри, імітаційні ігри), конкурси, дискусії, аналіз професійних ситуацій, майстер класи, інтелектуальні розминки, творчі завдання, робота в малих групах, соціальні проекти, робота з наочними та відеоматеріалами, дискусії на кшталт телевізійного ток-шоу, мозковий штурм.
5. Вправа «Довідкове бюро».
Ведучий пропонує учасникам «надіслати свої запитання у «довідкове бюро».
Приклади запитань: у якому дошкільному закладі, я зможу ознайомитись із нетрадиційними формами роботи з педколективом?, з дітьми...
Ведучий просить учасників поділитись своїми напрацюваннями з відповідної теми.

6. Ігрова вправа «створи власну інтерактивну гру».
Ведучий пропонує придумати інтерактивну гру: гра-знайомство, оригінальний розподіл на команди, гра-оптимізатор аудиторії, дидактична гра.
7. Вправа «Плюси і мінуси».
Ведучий пропонує учасникам записати у дві колонки плюси і мінуси використання у роботі інтерактивних методів навчання і прокоментувати своє бачення.
8. Анкетування «Думаю, мрію, пропоную».
Ведучий пропонує учасникам засідання заповнити анкету.
Анкета визначення очікувань учасників семінару.
Шановний колего!
Просимо Вас відповісти на кілька запитань (за бажанням – анонімно) стосовно участі в роботі семінару та оцінити власну роботу. Отримані результати будуть використані для поліпшення якості проведення семінарів.
1. Наскільки корисною для себе Ви вважаєте тему цього засідання?
___________________________________________________________
2. Чи вважаєте за потрібне переоцінити та вдосконалювати свою педагогічну діяльність _______________________________________
3. Які Ви використовуєте новітні форм роботи з педколективом _____
___________________________________________________________
4. Мрію розпочати роботу з___________________________________
5. Чи є необхідність продовжувати роботу з даної теми ___________________________________________________________
6. Пропоную у наступних засіданнях розглянути питання_______________________________________________________________________________________________________________
7. Бажаю ознайомитись з досвідом роботи ___________________________________________________________
8. Додайте свій коментар: ______________________________________________________________________________________________________________________

Дякуємо за співпрацю!
7. Вправа «Методичне кафе».
Учасників семінару запрошують до «Методичного кафе» і пропонують обмінятися думками щодо корисності цього семінарського заняття.