^Вверх
  
  
  
Get Adobe Flash player

Наставництво.

Наставництво.

Взаємовідвідування різних форм освітньої роботи з дітьми відіграє важливу роль у системі наставництва, яка спрямована на підвищення кваліфікації педагогів. Вона дає змогу педагогам-початківцям побачити, як працюють колеги, використати їхній позитивний досвід, усвідомити недоліки своєї роботи. Результативність цієї форми роботи багато в чому залежить від правильної попередньої підготовки до неї.
На відкритому заході педагог-наставник демонструє молодим колегам власний перспективний, або інноваційний досвід щодо реалізації методичної ідеї, застосування певного прийому, або методу навчання. Готує теоретичний і наочний матеріал, мультимедійні засоби. Обладнання. При цьому він ураховує дидактичні цілі: навчальну, виховну і розвивальну, адже діти мають отримати стільки знань, скільки вони засвоїли б, вивчаючи цю тему в звичайних умовах. Дуже важливо на відкритому заході продемонструвати ті методи та прийоми, що становлять інтерес для молодих педагогів.
Система наставництва реалізує життєву необхідність педагога-початківця отримати підтримку досвідченого професіонала, його практичну та теоретичну допомогу на робочому місці. Ефективно спланувати роботу наставників з вихователем - початківцем дозволяє діагностування, основним засобом якого є анкетування та спостереження за роботою молодого спеціаліста. Отримана інформація дає можливість визначити рівні розвитку молодих спеціалістів та організувати з ними відповідну роботу.
1. Організація взаємовідвідувань:
-анкетування;
-планування;
-прогноз очікуваних результатів та ризиків;
2. Підготовка наставника до проведенн відкритого заходу:
-підготовка наочного та теоретичного матеріалу;
-чітке планування і організація всіх структурних частин заняття;
-продумує цікавий, несподіваний початок, що має заінтригувати дітей;
-враховує індивідуальні особливості дітей групи;
-складає план-характеристику відкритого заходу;
-доброзичливо спілкується з дітьми, використовуючи жести й міміку, що викликають прихильність до себе;
-мотивує дітей до самостійної активної діяльності.
3. Проведення заходу.:
-повідомлення теми і мети заходу;
-ознайомлення з планом характеристикою заходу;
-хід заходу.
4. Аналіз.